Jinekolog Op. Dr. Kağan Kocatepe
Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı

Muayenehane: Nispetiye Caddesi No:36
1.Levent / İstanbul
(iPhone vd. google maps uyumlu telefonlarda Kagan Kocatepe olarak arayın)

INTERNET ve KADIN SAĞLIĞI
Dr. Kağan Kocatepe tarafından hazırlanmış tüm siteler

hamilelik.tv ve gebelik.tv
Bu siteler gebelik (hamilelik) dönemi ile ilgili görsel bilgiler vermektedir.

gebelik.org
Bu site gebelik (hamilelik) dönemini gebe (hamile) kalmaya hazırlık döneminden alıp, doğum sonrası döneme kadar taşımaktadır. Özellikle hafta hafta gebelik (hamilelik) bölümü oldukça ilgi görmekte olup, site ülkemizde en çok tercih edilen sağlık sitesi olma özelliğini taşımaktadır.

jinekoloji.net
Bu site üreme çağında olan kadınlarımıza A'dan Z'ye tüm sağlık bilgilerini vermeyi amaçlamaktadır.

hormonlar.com (polikistikover.com)
Bu site kadınlarda oldukça sık görülen polikistik over sendromu ve hastalığı hakkında geniş bilgiler vermeyi hedeflemektedir.

aileplanlama.com
Bu site kadınlarımıza Aile Planlaması seçenekleri hakkında geniş bilgiler vermeyi hedeflemektedir.

ikizgebelik.com
Bu site çoğul gebelik (hamilelik) taşıyan anne adaylarına konuyla ilgili geniş bilgiler vermeyi hedeflemektedir.

cinselhastalik.com
Günümüzde Cinsel Yolla Bulaşan Hastalıklarda genel bir artış söz konusudur. Bu site kadınlarımızı bu hastalıkların belirtilerine karşı uyarma ve bu hastalıklardan korunma yolları hakkında bilgilendirilmelerini amaçlamaktadır.

menopoz.net
Menopoz Türk internet'inde en az ele alınmış konulardan biridir. Dr. Kağan Kocatepe bu sitede menopoz (menapoz) ve bu durum hakında geniş bilgiler vermeyi hedeflemektedir.

jinekolog-istanbul.com

tulinkocatepe.com